U bent hier
U bent hier
Onderbouw | Zo ziet onze dag er uit!
![]() | De leerkracht overloopt elke morgen de dag en visualiseert de daglijn eventueel door pictogrammen. |
![]() | We laten de leerlingen ontwikkelen op hun eigen tempo, er is differentiatie binnen de klasgroep mogelijk. |
![]() | We leren samen spelen via gezelschapsspelletjes in de spelotheek. |
![]() | Door het schrijfdansen leert de ergotherapeut de schrijfbewegingen aan. |
![]() | Ontspanning is belangrijk! Twee maal per dag leven we ons uit op de speelplaats. |
![]() | We werken concreet en hebben speciaal aandacht voor de ontwikkeling van het taalbegrip. Dit kan eventueel door ondersteuning door middel van SMOG-gebaren. Om de inhoud van de lessen nog breder open te trekken en ook in het dagelijks leven door te trekken, sluiten de logopedist en de opvoeder aan in de klas tijdens projectonderwijs. |
![]() | Soms gaan we ook buiten de muren van de school een kijkje nemen om de dingen waarover we in de klas leren in levende lijve mee te maken. |