Basisonderwijs - Vestiging Gits

ONZE VERSCHILLENDE WERKINGEN

DSI Kleuters Gits

Kleuter

Wij verwelkomen kleuters van 2,5 tot 6 jaar met een (neuro-)motorische beperking en eventueel bijkomend een matige tot ernstige verstandelijke beperking.

DSI sociale leerklassen Gits

Sociale leerklassen

Hier zijn kinderen welkom met de leeftijd van 6 tot en met 12 of 13 jaar met een (neuro-)motorische en matig of ernstig mentale beperking.

DSI Lager Onderbouw

Onderbouw

Kinderen tussen 6 en 9 jaar met een (neuro-) motorische en eventueel een licht mentale beperking zijn welkom in onze klassen van de onderbouw. Daar werken we op hun tempo en niveau aan het aanvankelijk leerproces: taal, rekenen, wereldoriëntatie, muzikale vorming, enz.

DSI Lager middenbouw

Middenbouw

In de middenbouw zijn we er voor leerlingen van 8- 11 jaar met een (neuro-)motorische beperking en eventueel een bijkomende licht tot matig verstandelijke beperking.
We splitsen de klassen op naar mogelijkheden en noden van de leerlingen.

DSI Lager bovenbouw

Bovenbouw

In de bovenbouw zijn we er voor leerlingen van 10-13 jaar met een (neuro-)motorische beperking en eventueel een bijkomende licht tot matig verstandelijke beperking.
We delen de klassen op in functie van de mogelijkheden en noden van de leerlingen.

SCHOOLTEAM

BuBaO personeel2324 header

Maak kennis met ons team!